Forum

Meldingen
Alles wissen

Forum features/functies?

Joury
(@3d-thinker)
Admin
3D-Printer Bouwer
Professional
Gewaardeerd lid
Deelgenomen: 3 jaren geleden
Topic starter  

Het forum is nog vers. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Missen jullie nog functies op het forum?

Binnenkort worden deze functie toegevoegd:

• Prive berichten
  • Poll functie
  • 'Embedden'(weergeven) van foto's en video

Wisten jullie al dat je berichten kan 'Liken'? Zou het leuk zijn om hier ook een soort punten systeem aan te koppelen? Op dit moment krijg je al een waardering die gebaseerd is op het aantal berichten. Deze kan je zien in je Profiel.

Dit onderwerp werd gewijzigd 3 jaren geleden door Joury

Langzaam duurt het langst

Citeren
Jasper
(@jasper)
Nieuw lid

Zijn inderdaad functies die wenselijk zijn..

Punten systeem ben ik niet zo'n groot fan van, dan is het dus zaak om bij ieder bericht maar even te reageren met, "top" "mooi" en "stl?" om als eerste de badge meester spammer te krijgen .

Maar dat is natuurlijk mijn mening en wellicht zijn er meer die hun mening even willen posten. 

Joury liked
BeantwoordenCiteren
Joury
(@3d-thinker)
Admin
3D-Printer Bouwer
Professional
Gewaardeerd lid
Topic starter  

Het huidige 'puntensysteem' werkt inderdaad puur op het aantal berichten. Ik zit nu te kijken of het interessant is om dat op te waarderen naar een systeem wat ook werkt op het aantal likes.

Voor nu vindt ik zelf het embedden van inhoud de meest waardevolle toevoeging.

Jasper liked
BeantwoordenCiteren
AntonvdGoor
(@antonvdgoor)
Moderator
Nieuw lid

Denk dat embedden wel de belangrijkste functie is omdat je anders heel snel ruimte op je server te kort gaan komen.

Kijk wel even goed naar de privacy en copyright regels mbt embedden ik weet dat daar in het verleden sommige fora's door in de problemen zijn gekomen doordat er content werd geplaatst die een schending van copyright gaven.

Het zelfde geld met met het feit als mensen STL's gaan uploaden waar een vorm van copyright op zit, en helaas is de wereld van vertrouwen al een stuk achter ons en zijn er mensen die daar misbruik van maken ook al is het niet commercieel maar hobbymatig gebruik 🙁 ...

Punten systeem is goed als het niet gebaseerd is op aantal posts maar wat mensen er van vinden :-).

Groet Anton
"De enige domme vraag is de vraag die je niet stelt 😉 "

molendijkm and Joury liked
BeantwoordenCiteren
Joury
(@3d-thinker)
Admin
3D-Printer Bouwer
Professional
Gewaardeerd lid
Topic starter  

Embedden en uploaden is vanaf nu mogelijk. Handhaven moet helaas handmatig. Aan het puntensysteem wordt gewerkt. Het huidige sterren systeem geeft nu wel aan hoeveel je post. De bedoeling is dat hier een puntensysteem naast komt die op posts+likes werkt.

BeantwoordenCiteren
molendijkm
(@molendijkm)
Actief lid

Als er STL files op gezet worden deze blokeren en met een aantal mensen beoordelen voor ze online worden gezet? Zelf ontwerp ik alles zelf maar anders zal iemand het moeten aangeven waar het vandaan komt en die naam vermelden? Alles online wordt gekopieerd dat weten we allemaal maar probeer er niet aan mee te werken

Ik ben elektricien geweest, maar ik kon niet tegen de spanning

BeantwoordenCiteren
Thing78
(@thing78)
Actief lid

ik mis op sommige pagina de thuis knop.

BeantwoordenCiteren
Joury
(@3d-thinker)
Admin
3D-Printer Bouwer
Professional
Gewaardeerd lid
Topic starter  

Bedankt voor de tips! Ik ga hier vandaag naar kijken.

BeantwoordenCiteren
Deel: