Forum

Meldingen
Alles wissen

Wie is Wouter?

Wouter
(@wouter)
Nieuw lid
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Topic starter  

Hoi! Ik ben Wouter. Ik kom uit west Brabant waar ik op het moment fulltime maker ben naast mijn HBO opleiding mechatronica (staat even op pauze). Al een jaar of 6 aan het 3D printen en een jaartje terug ook Lasersnijden opgepakt. In beide werkvelden ben ik nu dan ook aan het Zzp'en. 

Wat doe ik vooral? Af en toe printen in opdracht (vaak educatieve en technische onderdelen), ik heb verschillende (plaatselijke) producten van mijn lasersnijder (denk aan skyline, 3D kaart, gepersonaliseerde theelichtjes). Daarnaast print ik ook veel  onderdelen voor miniatuurbouw en dan vooral van Efteling dingen (hobbymatig). Een kennis van mij is daar heel gedreven in en ik vind het leuk om daar aan mee te werken. 

Op het moment liggen veel dingen beetje stil, dus ben ik lekker aan het 3D tekenen voor wat persoonlijke projectjes en educatieve dingen voor leerlingen van middelbare scholen. 

Wat doe ik voor de rest? Ik ben nog vrij bedreven in de muziek waar ik een handjevol instrumenten bespeel en een orkest dirigeer. Daarnaast doe ik ook nog wat foto- en videografie werk en ben ik ook gecertificeerd om drones te vliegen. 

Waarom ik mijzelf heb aangemeld op dit forum is vooral om nog meer te leren over 3D printen en waar ik dat kan ook mijn kennis te delen. Dus ik hoop hier veel te leren en een goede tijd te hebben! 

Joury liked
Citeren
Onderwerp Tags
Joury
(@3d-thinker)
Admin
3D-Printer Bouwer
Professional
Gewaardeerd lid
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Hi Wouter, welkom op het forum! Ik ben benieuwd naar je projecten, deel ze gerust :).

Langzaam duurt het langst

BeantwoordenCiteren
Wouter
(@wouter)
Nieuw lid
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Topic starter  

@3d-thinker Zal ik zeker doen! Zal eens wat leuke dingen opzoeken Smile

BeantwoordenCiteren
Deel: