Forum

Camera oogjes

Meldingen
Alles wissen

Camera oogjes

Wouter
(@wouter)
Nieuw lid
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Topic starter  

Ik had plots een idee toen ik weer eens mijn wiebelogen tegenkwam, dus gelijk getekend en geprint! Binnenkort heb ik weer een fotoshoot waar ik een aantal mensen spontaan en "gezellig" moet fotograferen. Om de sfeer luchtig en informeel te houden heb ik daarom een "beugeltje" geprint om wiebelogen te bevestigen aan mijn cameralens zodat de modellen kunnen lachen naar het vogeltje! Of waarop een paar mensen het vinden lijken, lachen naar de kikker!

Han and Joury liked
Citeren
Joury
(@3d-thinker)
Admin
3D-Printer Bouwer
Professional
Gewaardeerd lid
Deelgenomen: 3 jaren geleden

Die is wel erg leuk! Hoe zit deze vast op de lens? Ik neem aan dat het schroefdraad te fijn is om te printen.

Langzaam duurt het langst

BeantwoordenCiteren
Wouter
(@wouter)
Nieuw lid
Topic starter  

@3d-thinker Ja dat klopt! Schroefdraad is niet te doen, het is nu gewoon een soort van persfitting waar je de ring gewoon over de lens schuift. Er zit een kleine chamfer op zodat hij makkelijk op de lens schuift. 

Joury liked
BeantwoordenCiteren
Wouter
(@wouter)
Nieuw lid
Topic starter  

Nog een kleine update, ik heb de oogjes nu bij een aantal verschillende shoots gebruikt (beide kinderen en volwassenen) en ze werken echt fantastisch! Er zijn maar weinig instructies die net zo effectief werken als dit opzetstukje. 3D printen heeft zich dus weer eens bewezen 😀 

BeantwoordenCiteren
Deel: